Kommentti lähettäjä: Sari [Vieras]
Sari

Helvetin määritelmä taitaa löytyä valitettavasti myös monilta - liian kiireisiltä - työpaikoilta.

04.06.2010 @ 08:39
Kommentti lähettäjä: Kati [Vieras]
Kati

Usein kiire liittyy juuri työnmuutokseen. Tyypillinen tilanne syntyy esimerkiksi siitä, kun käsityömäisesti tehtyä työtä lähdetään rationalisoimaan. Tällöin kiirettä syntyy erityisesti vanhan ja uuden toimintamallin törmäyspisteissä, sekä siinä kuinka hyvä laatu uudelleenmääritellään. Hyvälaatuinen palvelu ei ole sama yksilöllistettynä kuin tasalatuisena.

Kiinnostavaa on nähdä miten meillä sisäisessä muutoksessa ja sisäisten asiakasrajapintojen määrittelyssä osataan tunnistaa muutoksen (parempaan suuntaankin menevän) työtä ja kiirettä lisäävät tekijät?

04.06.2010 @ 12:39
Kommentti lähettäjä: Anne-Maria Haapala [Vieras]
Anne-Maria Haapala

Tarkoitatko Niko minua ja pyyntöäni viime torstaina?

07.06.2010 @ 20:56
Kommentti lähettäjä: NMP [Vieras]
NMP

AMH: Tarjosit hyvän aasinsillan, ei henkilökohtaista. ;)

08.06.2010 @ 16:00
« MetrossaLaatu on subjektiivista »