Tagit: asiakaspalaute

Parasta A-ryhmää!

Parasta A-ryhmää!
Viime keväänä toteutetun kirjastojen käyttäjäkyselyn perusteella Oulun ammattikorkeakoulun kirjaston asiakkaat ovat varsin tyytyväisiä kirjastopalveluihinsa. Kyselyssä pyydettiin arvioimaan muun muassa kirjastotilojen, aukioloaikojen,… lisää »

Hyvä ja jatkossa vieläkin parempi – eli kirjastojen käyttäjäkyselyn 2013 tulokset

Viime keväänä järjestettiin kansallinen kirjastojen käyttäjäkysely, ja Oamkin kirjasto oli mukana luonnollisesti. Ärhäkän markkinoinnin seurauksena saimme lopulta tuhatkunta vastausta, mikä jäi hivenen alle tavoitteestamme, sillä toivoimme, että noin 10… lisää »

Vieraileva kirjoittaja: "Kirjasto on esimerkillinen tukipalvelu"

Toista tutkintoa Oamkissa opiskelevana olen kulttuurialan kirjaston asiakkaana jo viidettä vuotta. Kuluneesta ajasta on paljon sanottavaa. Se sanottava on pelkästään hyvää, mikä on hyvin poikkeuksellista kaltaiselleni kriittiselle ja tuittupäiselle asia… lisää »

Mielipiteesi vaikuttaa

Kirjastojen kansallinen käyttäjäkysely on käynnistynyt. Kyselyllä kerätään palautetta kirjaston palveluista suoraan asiakkailta. Oamkin kirjastossa kyselyn tulokset analysoidaan tarkasti ja niiden ansiosta tehdään oikeita kehittämistoimenpiteitä, jotka… lisää »